HomeMates

Marketingpsychologie Workshop

Door: Niels Götz
Duur: 11 weken
Intensiteit: 4 uur per week
Taal: Nederlands
Kosten: € 595,-
Accreditatie: TU Delft Online Learning certificaat + 4 CEU’s (Continuing Education Credits)

Iedereen wordt wel eens verleid iets te doen waar hij of zij in eerste instantie niet toe bereid was. Marketingpsycholoog Niels Götz geeft bij Renda, kennisnetwerk binnen de bestaande bouw, een workshop over succesvolle verleidingsstrategieën: “Marketing 3.0 is verleiden van het reptielenbrein”

Leerdoel 1: bewonerscommunicatie leren zien als marketingactiviteit;
Leerdoel 2: duurzaamheidsmaatregelen koppelen aan voedsel, veiligheid en voortplanting.

Programma

13.00 uur Inloop
13:30 uur Warming-up
13:35 uur Maak een moodboard op basis van casus
13:50 uur Kennisquiz over menselijk gedrag en het brein
14:00 uur Presentatie Niels Gotz
15:00 uur Pauze
15:20 uur Herhaling moodboard-oefening, maar nu met kennis van zaken
16:00 uur Renda Bewonerspanel met feedback op de moodboards

Wil jij weten hoe je verleidingstechnieken kunt inzetten in jouw werk? Meld je aan via deze website.

logo